DGAP-DD: MOLOGEN AG english

DJ DGAP-DD: MOLOGEN AG english

Notification concerning transactions by persons performing managerial responsibilities pursuant to section 15a of the WpHG

Directors' Dealings notification transmitted by DGAP - a company of EquityStory AG. The person with duty of notification is solely responsible for the content of this announcement.

Details of the person subject to the disclosure requirement Last name: Schlichting First name: Hella

Relationship to a person performing managerial responsibilities: Spouse or registered partner Details of the person performing managerial responsibilities Position: Member of an administrative or supervisory body

Information about the transaction with duty of notification

Description of the financial instrument: stock ISIN/WKN of the financial instrument: DE0006637200 Type of transaction: Sale Date: 10.06.2011 Price: 8.2925 Currency: EUR No. of items: 2000 Total amount traded: 16585.00 Place: XETRA, Frankfurt

Information about the company with duty of publication

Issuer: MOLOGEN AG Fabeckstraße 30 14195 Berlin Deutschland ISIN: DE0006637200 WKN: 663720

End of Directors' Dealings Notification (c) DGAP 14.06.2011

DGAP Distribution Services include Regulatory Announcements, Financial/Corporate News and Press Releases. Media archive at http://www.dgap-medientreff.de and http://www.dgap.de

ID 13488

(END) Dow Jones Newswires
June 14, 2011 13:09 ET (17:09 GMT)

Geschrieben von Gast (nicht überprüft) am
Rückrufservice
Beschreiben Sie bitte Ihr Anliegen, damit wir uns auf den Rückruf vorbereiten können.
Ja, ich habe die Datenschutzerklärung zur Kenntnis genommen und willige ein, dass die von mir angegebenen Daten inklusive der Kontaktdaten zwecks Bearbeitung der Anfrage und für den Fall von Anschlussfragen elektronisch erhoben und gespeichert werden. Meine Daten werden dabei nur streng zweckgebunden zur Bearbeitung meiner Anfrage genutzt und nicht ohne Einwilligung weitergegeben. Diese Einwilligung kann jederzeit mit Wirkung für die Zukunft widerrufen werden.
Fragen?

Sie haben Fragen zu ZMP Live? Unser Team steht gerne hilfsbereit zu Ihrer Verfügung. Senden Sie uns gerne eine Nachricht:

Es gilt unsere Datenschutzerklärung

Jetzt registrieren

Jetzt registrieren und ZMP Live+ 14 Tage kostenlos testen!
  • Dauerhaft kostenfrei
  • Keine Zahlungsinformationen erforderlich